Webnorth leverer den fulde service- og hostingaftale med følgende:
Konstant overvågning af digital løsning
Løbende opdateringer af CMS og plugins
Mail og telefonsupport i hverdage mellem kl. 9-16
Ugentlig gennemgang af løsning af Customer Care Manager
WordPress optimerede server
Daglig backup af digital løsning
Rapporteringsværktøj til korrektioner og ekstra ønsker
GDPR sikring gennem Cookiebot
24-timers nødtelefon til forretningskritiske udfordringer
Proaktivt sparring af Customer Care Manager
Fuld garanti på digital løsning
Egen Customer Care Manager
Specialiseret service team
sikrer nem og transparent
drift og optimering af
kundens digitale løsninger
Webnorth’s service team er specialiseret i drift og optimering af digitale løsninger, og hver kunde på en service- og hostingaftale har egen dansk Customer Care Manager.
Serviceteamet sikrer dagligt løsningerne på serviceaftaler, hvor service boardet i Trello gennemgås for eventuelle korrektioner og ekstra ønsker. Service boardet kan, udover at benyttes til udfordringer og ekstra ønsker, også sikre kommunikationen til hver udviklingsopgave. Service boardet giver også et overblik over benyttet tid på klippekortet, samt service- og hostingaftalen.
Serviceteamet har egne udviklere, hvilket giver kunderne en hurtig svartid. Serviceteamet har fuld fokus på performance og sikkerhed. På den måde er service- og hostingaftalerne specielt tilpasset firmaer og organisationer, som gerne vil have mere ud af deres digitale løsning og dermed sikre en solid og stærk digital positionering.
I Webnorth er videreuddannelse og dygtiggørelse en stor del af hverdagen, hvilket er med til at hele serviceteamet holder sig opdateret på de nyeste trends og teknologier.
Webnorth arbejder hver dag med mantraet: innovation, kvalitet og god karma.
Overtagelse af en service og
hostingaftale på eksisterende
WordPress løsninger
Step 1: Rapport om den nuværende tilstand
Sikkerhed og performance er en vigtig del af en service- og hostingaftale hos Webnorth, hvilket gør at der laves en rapport om den nuværende tilstand af den digtale løsning. Dette er vigtigt at vide, inden at løsningen overflyttes til Webnorth’s egne servere.
Rapporten giver bl.a. indblik i kodens tilstand, vedligeholdelse og opdatering af plugins og integrationer, trejdeparts tracking, sikkerhed, hastighed og GDPR sikring. Denne rapport tager min. 20 timer og koster min. 20.000 DKK ekskl. moms.
Step 2: Optimering af den digitale løsning
På baggrund af rapporten gives et overblik over, hvilken optimering der kræves inden at service- og hostingaftalen kan træde i kraft. Disse optimeringer er vigtige for den generelle sikkerhed og gør, at vi kan overtage garantien af den digitale løsning.
En service- og hostingaftale koster minimum 3.650 DKK ekskl. moms om måneden, men afhænger af den digitale løsnings funktioner, plugins, og integrationer. Registreringen af tid på en service- og hostingaftale er delt op i support, opdatering og eksterne omkostninger, såsom server mm.
Step 3: Opstart af en service- og hostingaftale hos Webnorth
Når optimeringen af den digitale løsning er færdiggjort klargøres overflytningen til Webnorths servere, og service- og hostingaftalen kan begynde. Service teamet indkalder kunden til et handover møde, hvor backend af løsningen introduceres og gennemgås.
Service teamet giver også en introduktion til service boardet, hvor kunden kan rapportere udfordringer, notere ønsker til ekstra udvikling og gemme relevant kommunikation om de forskellige udviklingsopgaver.